گاهی وقتا
نويسنده :niloofar
تاريخ: پنج شنبه 24 فروردين 1394 ساعت: 14:39

گاهی وقتا وقتی میبینم که این همه ادم بهم میگن واسه چی اینقد دنباله مرتضی هسی؟اون که رفته ولش کن دیگه

وقتی میبینم هیچ حرفی ندارم که بهشون بزنم 

راستش ادمیزاده دیگه اشتباه میکنه ولی با خودم میگم ولش کنم

ولی وقتی مبینم تا یه کلیپ ازش میذارم اشکام بی اختیار سرازیر میشن

وقتی میبینم کله صورتم خیس میشه 

وقتی میبینم حالم بد تر از همیشه میشه

وقتی میبینم از گریه به تنگیه نفس میفتم 

وقتی جلوی دهنمو میگیرم که صدایه گریه هامو کسی نشنوه

که دوباره مسغرم نکنن 

تازه میفهمم که اگه از هر کسیم که بتونم دل بکنم به مرتضی که میرسم نمیتونم بگذرم

وقتی میفهمم نقطه ضعفم شده مرتضی

وقتی میبینم تا یکی در مورده مرتضی چیزه بدی میگه قاطی میکنم

دیگه هیچ کسی جلو دارم نیس 

تازه میفهمم  نمیشه ازش گذشت

بیخیاله حرفه دیگران

امپراطورممممممممممممممم عشقه منه زندگی منننننننننه 

مهم نیس دیگران چی میگن

تنها چیزی که واسم مهمه مرتضاس فقط همین

اون موقعس که فقط میگم:

***امپراطورم دوستتتتتتتتتتتتتتتتت داااااااااااااارم***

فقط همین...



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت9:35---27 فروردين 1394
هوا هر چقدر هم زمستان باشد
مهم نیست آغوش تو تابستانِ من است . . .


پاسخ:مرسی عزیزم از مطلب زیبات بازم به ما سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
امپراطوره عاشقتم تا ابد
تازه ترين مطالب
نويسندگان
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ


کد آهنگ های بهزاد پکس
دانلود آهنگ جدید